Bejelentkezés
Frissítve: 2024 Apr 23, 14:53

Napsütötte hegyoldal, szép kilátással

• Közzétéve Életmód

A múlt hét végén jó időben, jó helyen túráztunk a Zöld Kerék Alapítvány csapatával. Közel negyven fővel, busszal Miskolcra gurultunk, és a Diósgyőri vártól gyalogtúráztunk.

zöldkeró 002

Ragyogó napsütésben kapaszkodtunk a Bükk hegységben a Gulicska tető, a Fehérkő érintésével Lillafüredre. A sziklabérceken megálltunk, előkerült a hátizsákból egy-két szendvics és péksütemény, majd  falatozás közben megcsodáltunk az elénk táruló panorámát, a hegyeket és völgyeket a lassan ébredező természet tavaszi hangulatát.

zöldkeró 001

Készült néhány vidám fotó, majd Lillafüredre beérve a József Atilla szobor társaságában hallgattuk a vízesés morajlását, és a Hámori tó partjáról megcsodáltuk az elegáns Palota szállót. A napot egy étteremben finom gombalevessel koronáztuk meg, ami a 11 km-es gyalogtúrázás után igazán jól esett.

zöldkeró 003

No de nem áll meg a Zöld Kerék, legközelebb a Mátra hegységbe készülünk február 29-én bakancsban és túrabottal a Siroki vár meghódítására. Akinek kedve van, tartson velünk. Kalandra fel!

Vidám napot!

Kazai Béla, Zöld Kerék Alapítvány

zöldkeró 004

Reklám: Tünde Esküvői Ruhaszalon az Univerzum Üzeltházban - Kattintson a képre!